همه چیز در مورد اسپرینت‌های طراحی

هدف از یک اسپرینت طراحی این است که مشکل کاملاً پیچیده ای را بپذیرید و با سایر افراد تیم مانند مدیران محصولات، مهندسان و کارشناسان بازاریابی گرد هم جمع شوید و سعی کنید در طول یک هفته این مشکل را با هم حل کنید. در طی اسپرینت چندین فعالیت طراحی را انجام می دهید، از وایرفریم ساختن و نمونه سازی در روزهای میانی تا انجام آزمایش با کاربران در پایان هفته. این یک روش واقعا خوب برای گرفتن بازخورد سریع و آزمایش فرضیه های اولیه است. به همین دلیل گردهم آوردن افراد با چندین دیدگاه بسیار مهم است. ممکن است دیدگاه تازه ای نسبت به موضوع داشته باشید و ممکن است شخصی با دانش قبلی در مورد این موضوع در گروه همراه شما باشد. اما همچنین افرادی را از تخصص مدیریت محصول تا کارشناس بازاریابی دور هم جمع می کنیم تا همه این دیدگاه های منحصر به فرد را در کنار هم داشته باشیم. به نظر می‌رسد این ثابت می کند که اسپرینت در هسته اصلی خود مربوط به فراگیری است.

بسیار مایلیم افرادی را با چندین دیدگاه دور هم جمع کنیم تا ایده های بیشتری بدست آوریم. همیشه مهم است که بفهمید شرکت کنندگان شما چه کسانی هستند و مطمئن شوید که این تجربه کلی، متفکرانه است. شما نیازهای همه را در اولویت خود قرار دهید که، به نوعی، یک نسخه فشرده از کار UX شما است که در اینجا یعنی طراحی یک اسپرینت، شرکت کنندگان کاربران شما هستند و مهم این است که نیازهای آنها را درک کرده و این نیازها را در هنگام طراحی اسپرینت در اولویت قرار دهید.