ایجاد یا به‌روز رسانی پروفایل LinkedIn

رسانه های اجتماعی می توانند راهی عالی برای ارتباط با کارفرمایان احتمالی، یادگیری مفاهیم و ایده های جدید و برقراری ارتباط با سایر طراحان UX باشند. در حال حاضر، شما بر روی یکی از مهمترین سایت های رسانه های اجتماعی برای تعامل و برقراری ارتباط با دیگران و افزایش احتمال رسیدن به موقعیت شغل تمرکز می کنید: LinkedIn.

LinkedIn یک شبکه ارتباط با متخصصان و افراد حرفه ای است که در آن می توانید با افرادی که می شناسید ارتباط برقرار کنید، درباره شرکت ها اطلاعات کسب کنید، ایده های جالب بخوانید و محتوای خود را ارسال کنید. می توانید از پروفایل LinkedIn خود برای نشان دادن اهداف تجاری و نام تجاری شخصی خود استفاده کنید. به طور خلاصه، LinkedIn رزومه آنلاین شما است، جایی که مخاطبین حرفه ای همفکر می توانند شما را پیدا کنند.

در این مطالعه، موارد زیر را بررسی خواهید کرد:

در پایان این فعالیت، ویژگی های پروفایل LinkedIn یک طراح UX خوب و نحوه تنظیم پروفایل خود را می شناسید.

توجه: اگر نمی توانید در کشور خود به LinkedIn متصل شوید ، ممکن است لازم باشد از VPN استفاده کنید یا از این فعالیت صرف نظر کنید.

گام اول: پروفایل های دیگر طراحان UX را در LinkedIn کاوش کنید

مراحل زیر را برای ایجاد یا به روز رسانی پروفایل LinkedIn خود دنبال کنید. از پروفایل های LinkedIn دیگر طراحان UX الهام بگیرید. می توانید با رفتن به LinkedIn و تایپ UX Designer در نوار جستجو شروع کنید. همچنین می توانید برخی از نمایه های این طراحان Google UX را در زیر بررسی کنید:

سه پروفایل را برای مرور انتخاب کنید. یادداشت برداری درباره هر پروفایل به شما کمک می کند بعداً مشخصات شخصی خود را راحتتر پر کنید. در یادداشت نکته ها به موارد زیر توجه کنید:

پاسخ های شما به موارد بالا می تواند هر چقدر که دوست دارید طولانی یا کوتاه باشد. پس از اتمام مرحله بالا، یادداشت های خود را مرور کنید تا ببینید آیا مهمترین عناصر را در پروفایل خود قرار داده اید یا خیر.

گام دوم: برای پروفایل LinkedIn خود ثبت نام کنید

ابتدا به صفحه اصلی LinkedIn بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای دستورالعمل های دقیق تر در مورد نحوه ایجاد پروفایل، این مقاله را بررسی کنید: ثبت نام برای پیوستن به LinkedIn.

گام سوم: یک عکس پرسنلی اضافه کنید

استفاده از عکس پروفایل حرفه ای یکی از راه ها برای معتبر و جدی به نظر رسیدن است. طبق داده های LinkedIn، پروفایل کاربرانی که دارای عکس پروفایل در LinkedIn هستند تا 21 برابر بیشتر از اعضای بدون عکس، مشاهده می شود. برای ایجاد عکس پرسنلی نیازی به مراجعه به یک عکاس حرفه ای و گرفتن عکس آتلیه ای ندارید. می توانید یکی با تلفن هوشمند یا دوربین شخصی بگیرید، اما مطمئن شوید که عکس پرسنلی شما:

گام چهارم: یک عنوان واضح و مختصر بنویسید

عنوان LinkedIn شما اولین چیزی است که زیر نام و عکس شما در پروفایل ظاهر می شود. پس باید به طور واضح و مختصر توصیف کند که شما چه کسی هستید و مهارت های شما را در UX نشان دهد. اگر به تازگی در حال تحصیل در UX هستید یا در حال تغییر شغل هستید، می توانید عنوان خود را با "طراح UX در آموزش" شروع کنید و آن را با تخصصی که می خواهید برجسته کنید ادامه دهید. به عنوان مثال، ایده خوبی است که به خلاقیت و مهارت های سازمانی خود اشاره کنید.

گام پنجم: قسمت "درباره" خود را پر کنید

پس از انتخاب یک عکس پرسنلی خوب و نوشتن یک عنوان ، قسمت درباره خود را پر کنید. این جایی است که شما سابقه کار یا سایر تجربیات حرفه ای خود را به همراه شرح وظایف خود در هر سازمان فهرست می کنید. تا زمانی که در حرفه طراحی UX خود پیشرفت نکرده اید، اشکالی ندارد که صرفاً مکانهایی را که در آن کار کرده اید و عنوان شغلی خود را ذکر کنید. هنگامی که آماده شروع جستجوی کار هستید، می توانید جزئیات بیشتری را در مورد تجربه کاری خود وارد کنید.

گام ششم: با دیگران در LinkedIn ارتباط برقرار کنید

پس از پر شدن مشخصات شما، آماده برقراری ارتباط با افراد دیگر هستید! برای افزودن اتصال، روی دکمه اتصال در بالای نمایه شخص کلیک کنید. این یک پیام برای مخاطب ارسال می کند که می گوید: "من می خواهم شما را به شبکه حرفه ای خود در LinkedIn اضافه کنم."

اگر در حال ارسال پیام LinkedIn به شخصی هستید که او را می شناسید، به او یادآوری کنید که چگونه و از کجا او را می شناسید و دلیل تماس خود را توضیح دهید. اگر دوست دارید، از این الگو برای پیام خود استفاده کنید:

سلام [نام مخاطب] ،

خوشحالم که شما را در LinkedIn می بینم. [ایده خوبی است که سپس رابطه خود را با شخص اینجا توضیح دهید - آیا شما با هم به مدرسه راهنمایی رفته اید ، بخشی از یک جامعه مذهبی هستید یا یکدیگر را به شیوه دیگری می شناسید.]

من کار خود را به عنوان طراح UX شروع می کنم و کار شرکت شما را بسیار دوست دارم. [ایده خوبی است که به پروژه های خاصی اشاره کنید که شرکت انجام داده است و چرا.]

من می خواهم در مورد نقش شما در [نام شرکت] بیشتر بدانم و می خواستم بدانم که آیا می توانم در برخی موارد با شما صحبت کنم؟

با تقدیم احترام، [اسم شما]

هنگامی که آنها قبول کردند، یک اعلان LinkedIn دریافت خواهید کرد که شما بهم متصل هستید!

اگر می خواهید در یک شرکت خاص کار کنید، می توانید ارتباط با کارکنان آن شرکت را نیز در نظر بگیرید.

یک راه خوب برای برقراری ارتباط با این افراد مرور پروفایل های LinkedIn افراد مرتبط با شرکت است تا بدانید آیا کسی را می شناسید که در حال حاضر آنجا کار می کند یا در گذشته در آنجا کار کرده است. اگر کسی را در شرکت نمی شناسید، مشکلی نیست. همچنان می توانید پیامی ارسال کنید و از آنها بپرسید آیا مایل هستند پانزده دقیقه در مورد وظایف روزمره کار خود و جنبه های جذاب محیط کاری و فعالیت شرکت صحبت کنند.

اگر دوست دارید، هنگام ارسال درخواست LinkedIn به شخصی که نمی شناسید، از الگوی زیر استفاده کنید:

سلام [نام شخص] ،

نام من [نام شما] است. من در حال آموختن طراح UX هستم و از کار شرکت شما بسیار خوشم می آید. [ایده خوبی است که به پروژه های خاصی اشاره کنید که شرکت انجام داده است و چرا.] من می خواهم در مورد نقش شما در [نام شرکت] بیشتر بدانم و می خواستم بدانم که آیا می توانم درباره برخی موارد با شما صحبت کنم؟

با تقدیم احترام، [اسم شما]

برای ایجاد ارتباطات بیشتر، همچنین می توانید به گروه LinkedIn بپیوندید. اینها گروهی از افراد در یک صنعت خاص هستند یا علاقه خاصی دارند. ده ها گروه در حال حاضر به طراحی UX اختصاص داده شده است، بنابراین به یکی یا دو گروه مورد علاقه خود بپیوندید. در مکالمه گروهی شرکت کنید، سپس در صورت تمایل با افراد گروه ارتباط برقرار کرده و شبکه ارتباطات خود را بسازید.