بررس برندهای شخصی

قبلاً گفتیم که برند شخصی شما راهی است که شخصیت، مهارت ها و ارزش های منحصر به فرد شما به عنوان یک طراح با شخصیت عمومی شما تلاقی می‌کند. برند شخصی شما یک راه اساسی برای نشان دادن ارزش شما به عنوان یک طراح است و باید تمرکز اصلی در ساخت نمونه کارها باشد. اما چرا برندهای شخصی اهمیت دارند؟ بیایید تحقیق کنیم. وقتی به کلمه برند فکر می کنید، مشاغل معروف به ذهن شما خطور می کند.

وقتی نام یک شرکت را می شنوید در مورد آن چگونه فکر می کنید؟ برداشت شما از مک دونالد به عنوان یک برند چیست؟ یا استارباکس؟ اپل چطور؟ همه اینها برندهای اصلی هستند که پیام های بسیار متفاوتی در مورد تجارت، محصولات و ارزشی که به مصرف کنندگان ارائه می دهند ، دارند. حتی ممکن است وقتی به آنها فکر می کنید، مانند گرسنگی یا هیجان زدگی، احساس خاصی داشته باشید. اما برندسازی فقط مختص شرکت های بزرگ نیست. مردم به برندهای خود نیز فکر می کنند.

افراد مشهور، کارهای خیرخواهانه و نیکوکاریهای خود را بر اساس احساسی که می خواهند از برند شخصی آنها منتقل شود، انتخاب می کنند

به عنوان مثال، افراد مشهور، کارهای خیرخواهانه و نیکوکاریهای خود را بر اساس احساسی که می خواهند از برند شخصی آنها منتقل شود، انتخاب می کنند. شما می توانید همان کار را به عنوان یک طراح UX انجام دهید. شما می خواهید یک برند شخصی بسازید که نوع کاری را که می خواهید انجام دهید به نمایش بگذارد. برند شخصی شما منبع اصلی بازاریابی شماست، به همین دلیل بسیار مهم است که خود واقعی شما باشد. بنابراین چگونه می توانید بفهمید که برند شخصی شما چگونه باید باشد؟ می توانید با پرسیدن چند سوال از خود شروع کنید.

اگر قبلاً در ذهن خود به این سوالات پاسخ می دهید ، فوق العاده است. بعداً ، یک کاربرگ را تکمیل می کنید که به شما در پاسخ به این سوالات کمک می کند.

چرا برند تجاری مهم است؟

هنگامی که به عنوان طراح UX یا در هر نقش خلاق دیگری کار می کنید، برند شخصی شما راهی برای برجسته شدن از دیگران است. در غیر این صورت امکان گم شدن در دریای متقاضیان کار آسان است. شما می خواهید افراد استخدام کننده بلافاصله بفهمند شما کی هستید و احساسات و نقاط قوت شما چیست. داشتن یک برند شخصی قوی می تواند به شما در مطابقت با شرکت هایی که ارزش های شما را به اشتراک می گذارند نیز کمک کند. وقتی شرکتی به دنبال طراح می گردد، برای آنها مفید است که قبل از استخدام شما برند شخصی شما را درک کنند.

دریای متقاضیان کار

به این فکر کنید که چگونه بر اساس مارک تجاری در یک فروشگاه خاص خرید می کنید. برای مثال، وقتی کلمات ارزان یا گران قیمت را می شنوید، چه مارکی به ذهنتان می رسد؟ غذای سالم یا راحت چطور؟ سلبریتی ها چطور؟ چه کسی را به عنوان یک فعال اجتماعی، سخاوتمند یا متواضع توصیف می کنید؟ در حالت ایده آل، شما می خواهید طرز فکر شما در مورد خودتان و روشی که دیگران شما را توصیف می کنند شبیه هم باشند.

وقتی به برند شخصی خود فکر می کنید، تهیه فهرستی از استعدادها و ارزش های خود مفید است. هنگام ایجاد یک برند شخصی، ممکن است متوجه شوید که تصور شما از خود و تصورات عمومی متفاوت است. این کاملاً طبیعی است، اما وقتی می خواهید یک برند خاص را معرفی کنید ایده آل نیست. بنابراین ممکن است بخواهید به این فکر کنید که چگونه می توانید ادراک خود و تصور عمومی از خود را به هم نزدیک کنید. علاوه بر این ، برندشما باید در هر جایی که آنلاین حضور دارید ثابت باشد.

حساب های رسانه های اجتماعی شما ، نمایه های شما در انجمن های طراحی UX ، رزومه و کارت های کسب و کار شما

این شامل حساب های رسانه های اجتماعی شما ، نمایه های شما در انجمن های طراحی UX ، رزومه و کارت های کسب و کار شما است.

اگر پی بردن به نحوه نوشتن برند شخصی، شما را عصبی می کند نگران نباشید. بعداً، بهترین شیوه ها را برای توصیف کار شما به صورت مکتوب معرفی خواهیم کرد.