مقدمه ای بر دوره دوم: همدلی کنید، تعریف کنید و ایده پردازی کنید

سلام. به دوره بعدی خوش آمدید. من امیلی هستم ، یک محقق UX در گوگل ، و مربی شما هستم. قبل از شروع کار ، بازخوانی سریع مطالبی که تا کنون به آن پرداخته ایم چطور؟ ما با اصول اولیه شروع کردیم. شما آموختید که چرا تجربه کاربر در نقش شما به عنوان یک طراح UX سطح اولیه بسیار مهم است. سپس با ابزارها ، چارچوب ها و سکوهای متداول مورد استفاده در طراحی UX آشنا شدید ، و ما مراحل یک اسپرینت طراحی را طی کردیم. خیلی زود ، شما مانند یک طراح فکر می کردید و شروع به توسعه نمونه کارها ، نام تجاری شخصی و نمایه های آنلاین خود کردید. هر آنچه که تا کنون آموخته اید به شما یک پایه محکم داده است که ما بر اساس آن ادامه خواهیم داد. در چندین فیلم بعدی ، خواهید آموخت که چگونه همدلی برای ایجاد تجربه های خارق العاده برای کاربران ما مهم است. هر فعالیتی که انجام دهید شما را به همدلی با کاربر احتمالی شما نزدیک می کند. همچنین خواهید آموخت که طراحان چگونه پیش بینی می کنند که یک کاربر یا گروهی از کاربران در تعامل با محصول شما چگونه فکر می کنند. و مهمتر از همه ، شما می توانید احساسات کاربران را در مورد این تجربه پیش بینی کنید. در مرحله بعد ، همه آنچه را که درباره کاربر احتمالی می دانید گرد هم می آورید تا مشکل مشکل شما تعریف شود. سپس ابزارهایی را برای ایده پردازی راه حل ها برای رفع مشکلات کاربران در اختیار شما قرار می دهیم. قبل از اینکه عمیق تر بدانیم که همدلی چیست و چگونه در طراحی UX کاربرد دارد ، ممکن است بخواهید کمی بیشتر در مورد من بدانید. بیش از 10 سال است که در تحقیقات UX کار می کنم. در حال حاضر ، من روی دستیار Google کار می کنم ، جایی که به خانواده ها در برقراری ارتباط و هماهنگی کمک می کنم تا بتوانند بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنند: با هم بودن. من همیشه علاقه مند بودم که نحوه یادگیری مردم و بخصوص بچه ها را درک کنم. من به آوردن دیدگاه های کاربر به چرخه عمر توسعه محصول اهمیت می دهم و محقق UX بودن به من این امکان را می دهد. بسیار هیجان زده هستم که اشتیاق خود را برای ایجاد تجربیات عالی کاربران با شما در میان بگذارم. به آن برسیم! در آینده ، ما نحوه همدلی با کاربران ، ساختن نقشه همدلی ، درک نقاط درد کاربران ، کاوش شخصیت ها ، نوشتن داستان های کاربر ، شناسایی مسیرهای شاد و موارد حاشیه ای ، مزایای نقشه های سفر کاربران ، نوشتن بیانیه مشکل و فرضیه را یاد خواهیم گرفت. بیانیه. و نحوه دسترسی به همه این موارد را در نظر خواهیم گرفت. بنابراین بیایید شروع کنیم!