شروع به ایجاد یک حضور آنلاین کنید

قبلاً کارهای زیادی مانند راه اندازی وب سایت خود و یادگیری شیوه های بهینه نگارش متن موجود در وب سایت را انجام داده اید. در این مطالعه، نحوه شروع و ادامه یک حضور منسجم و یکدست آنلاین را توضیح خواهیم داد. ما نحوه استفاده از برند شخصی را برای نمونه کارها در یک مطالعه قبلی توضیح دادیم. برند شخصی شما باید در نمونه کارها، رسانه‌های اجتماعی، انجمن های تخصصی آنلاین طراحی UX و در وب سایت های جستجوی کار پیدا شود. همچنین خوب است برگه سوالاتی را که در مطالعه قبلی برای ساختن برند شخصی خود تکمیل کرده اید در دست داشته باشید. حالا به این سوال می رسیم که ایجاد حضور حرفه ای در اینترنت به چه معناست؟ با بیانیه شخصی، که به عنوان بخشی از مطالعه قبلی به آن رسیدید، شروع کنید. بیانیه شخصی یک عبارت یک یا دو جمله ای است که توصیف می کند شما چه کار می کنید و نشان می دهد شما را به چه می شناسند. بیانیه شخصی را مانند یک شعار تبلیغاتی در نظر بگیرید. مطمئناً می خواهید بیانیه شخصی شما مشخص کند که چه چیزی کار شما را منحصر به فرد می کند. بهترین بیانیه‌های شخصی به یاد ماندنی و جذاب هستند. نسخه ای از بیانیه شخصی خود را در صفحه درباره من در وب سایت نمونه کارها در نظر بگیرید. تکرار کلماتی که برای توصیف خود استفاده می کنید به منظور تقویت عناصر اصلی برند شما مفید است. همچنین ممکن است بخواهید بیانیه شخصی خود را در پروفایل رسانه های اجتماعی یا رزومه خود وارد کنید. به خاطر داشته باشید، هرآنچه بیانیه شخصی شما بیان می کند باید در کار شما نیز منعکس شده باشد.

به عنوان مثال، اگر خود را سازمان یافته توصیف می کنید، این باید در طرح های شما نیز مشهود باشد.

یا اگر مشتاق کار در واقعیت مجازی هستید، باید طرحی را برای تجربه واقعیت مجازی میان نمونه کارهای خود در نظر بگیرید. حتی اگر طرح خود شما نیست، می توانید توضیح دهید که چرا برای شما الهام بخش است. علاوه بر این، احتمالاً می دانید که باید در ارسال عکس های خود در اینترنت فکر کنید. از آنجا که ما در تلاش هستیم تا یک حضور حرفه ای منسجم به صورت آنلاین ایجاد کنیم، عکس شما باید در همه پلتفرمها مانند وب سایت نمونه کارها و نمایه LinkedIn شما یکدست باشد.

به عنوان مثال، استفاده از یک عکس مشابه در همه جا می تواند به استخدام کنندگان در شناسایی شما در سراسر پلتفرمها کمک کند. هنگام انتخاب عکس خود برای استفاده، باید سبک، فرهنگ و علایق منحصر به فرد خود را بیان کنید. در نهایت، مطمئن شوید که رنگ بندی، لوگو، فونت و سایر عناصر طراحی شما در همه پلتفرمها یکسان است. این شامل وب سایت هایی مانند نمونه کارها و حساب های رسانه های اجتماعی شما، و همچنین محصولات فیزیکی مانند کارت ویزیت شما می شود. البته، ممکن است سطوح مختلفی از سفارشی سازی در رسانه های اجتماعی مختلف وجود داشته باشد که می توانید انجام دهید، اما سعی کنید ظاهر و احساس را تا آنجا که ممکن است ثابت و یکسان نگه دارید. به خاطر داشته باشید که حضور آنلاین و برند شخصی شما در یافتن شغل و رشد شغلی شما مهم است. این نیز فرصتی برای بروز خلاقیت شماست، بنابراین از آن لذت ببرید. در مرحله بعد، بررسی می کنیم که چگونه برند شخصی هنگام ایجاد پروفایل در سایت های رسانه های اجتماعی و انجمن های آنلاین برای طراحان UX مفید است.