به دوره دوم خوش آمدید

برای شروع فرآیند طراحی UX خوش آمدید: همدلی کنید ، تعریف کنید ، ایده بگیرید ، که دومین دوره از هفت دوره در گواهی طراحی Google UX است. سفر شما به سمت حرفه ای به عنوان طراح UX ادامه دارد!

در این دوره ، شما اولین مراحل فرآیند طراحی پروژه ای را که می توانید در نمونه کار خود قرار دهید ، تکمیل می کنید. شما خواهید آموخت که چگونه با کاربران همدلی کنید و نقاط ضعف آنها را درک کنید ، نیازهای کاربر را با استفاده از جملات مشکل تعریف کنید و ایده های زیادی برای راه حل این مشکلات کاربر ارائه دهید. شما فعالیتهای عملی متمرکز بر طراحی یک برنامه تلفن همراه را تکمیل می کنید ، که با وظایف واقعی که طراحان UX در حین انجام مراحل طراحی انجام می دهند مطابقت دارد.

محتوا و پروژه های هر دوره از این برنامه گواهی بر اساس اطلاعاتی است که در دوره های قبلی تمرین شده است. برای موفقیت در این دوره ، باید دوره قبلی برنامه گواهینامه را تکمیل کنید ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید.

هر دوره گواهی طراحی گوگل UX به هفته تقسیم می شود. شما می توانید دوره ها را با سرعت دلخواه خود انجام دهید ، اما تجزیه هفتگی طوری طراحی شده است که به شما کمک می کند برنامه را در کل در حدود شش ماه به پایان برسانید.

بنابراین ، چه مهارتهای طراحی را می توانید در طول این دوره توسعه دهید؟ در اینجا یک پیش نمایش از فعالیت های عملی است که باید انجام دهید.

هفته اول: ادغام تحقیقات در فرایند طراحی. به عنوان یک طراح UX ، وظیفه شما این است که کاربر را در هر کاری که انجام می دهید در مرکز و مرکز قرار دهید. در این قسمت از دوره ، نقش تحقیق در فرایند طراحی را بررسی می کنید تا به شما در همدلی با کاربران کمک کند. همچنین با مزایا و معایب روشهای متداول تحقیق UX آشنا خواهید شد. و ، شما سوگیری هایی را که هنگام انجام تحقیقات بوجود می آیند ، شناسایی کرده و محاسبه خواهید کرد.

هفته دوم: همدلی با کاربران و تعیین نقاط درد. روند طراحی یک برنامه تلفن همراه را آغاز کنید! این بخش از دوره بر همدلی با کاربران تمرکز خواهد کرد که اولین مرحله از فرآیند طراحی است. شما برای ایجاد نقشه های همدلی و ایجاد پرسونا ، با کاربران واقعی مصاحبه می کنید. این فعالیت های عملی به شما کمک می کند تا دیدگاه های کاربر و نقاط درد را درک کنید.

هفته سوم: ایجاد داستان های کاربر و نقشه های سفر کاربران. شما همچنان با کاربران برنامه موبایلی که بعدا طراحی کرده اید همدلی می کنید. شما داستانهای کاربر ایجاد کرده و نقشه های سفر کاربران را توسعه خواهید داد. همچنین با اهمیت در نظر گرفتن دسترسی هنگام همدلی با کاربران آشنا خواهید شد.

هفته چهارم: تعریف مشکلات کاربران. همه کارهای شما برای همدلی با کاربران به شما کمک می کند مشکلی را که کاربران با آن روبرو هستند تعریف کنید. در این بخش از دوره ، شما از مرحله همدلی به مرحله مشخص فرایند طراحی منتقل می شوید. برای تعریف مشکلی که طرح های شما حل می کند ، یک بیانیه مشکل ، یک فرضیه و یک پیشنهاد ارزش ایجاد می کنید. علاوه بر این ، نحوه تأثیر روانشناسی و عوامل انسانی در طراحی را بررسی خواهید کرد.

هفته پنجم: ایده پردازی راه حل های طراحی. وارد مرحله سوم فرایند طراحی شوید: ایده آل. شما همه چیزهایی را که در مورد کاربرانی که برای آنها طراحی می کنید و مشکلاتی که با آنها روبرو شده اید یاد گرفته اید ، در نظر خواهید گرفت تا ایده هایی را برای راه حل های طراحی ایده پردازی کنید. برای کمک به ارائه ایده های زیاد برای راه حل های طراحی ، ممیزی رقابتی را انجام می دهید و فعالیت های طراحی را کامل می کنید ، مانند How Might We و Crazy Eights.

به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید گواهینامه طراحی Google UX را دریافت کنید ، باید تمام مطالب درجه بندی شده در تمام دوره های برنامه گواهی را تکمیل کرده و نمره 80 or یا بالاتر را کسب کنید. مواد درجه بندی شده در پایان هر هفته قرار دارند و با نام "چالش هفتگی" نشان داده می شوند.

در شروع فرآیند طراحی اولین پروژه نمونه کارها موفق باشید: طراحی یک برنامه تلفن همراه!